fredag 3 maj 2013

Testat kameran i mobilen

Nu kom jag ihåg mobilen när jag gick ut med hundarna!
Det är inte så lätt att se när det är så soligt. Sen när jag tittade på dom i datorn, så blev dom väldigt ljusa, så jag fick mörka ner dom lite.

Idag fotade jag lite vitsippor och så var det några gula där också.




Sälgen har också börjat få lite grönt på sig.


Så lite hundbilder förstås!


Här ligger Rollie och kråmar sig. Det är nog skönt att få klia sig på ryggen?


Trodde jag skulle få ett fint kort på Klicker och Famos? Men, som vanligt är det något annat som är mer intressant än mig.
Det är snart dags för bad och klippning av den stora lurviga till höger. Det ska ju bli varmt nu till veckan, så jag kan stå ute med slangen och tvätta honom. Just nu ser han för hemsk ut efter vintern!


Här sitter dom bakom garaget och blir kopplade efter promenaden och väntar på sin godis!

För övrigt har jag städat trappen i den uppgången som det är tre lägenheter i. Kollat vad som händer på nätet, naturligtvis och nu ska jag ut och klippa lite på häcken igen. Hade ju tänkt gödsla gräsmattan idag, men det verkar inte som att det blir så mycket regn i morgon. Däremot skulle det bli mer i slutet på nästa vecka, så då väntar jag tills dess. Vill ju gärna slippa vattna när det kan komma uppifrån!
Idag har vi verkligen ett härligt vårväder här! 15 grader varmt och ingen vind att tala om. Skönt!

Hoppas att Du haft en fin dag också?
Vi sees!



Inga kommentarer: